Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020

Έχω Θυρεοειδή - τι διατροφή να κάνω;

Αγαπητά μου Χασιμοτάκια και Μη-Χασιμοτάκια, 

το θέμα που ίσως καεί του περισσότερους από εμάς είναι το σωματικό βάρος. 


Μπορεί κάποιος να βάλει περισσότερα κιλά από μία δυσλειτουργία του θυρεοειδούς; 

Και η απάντηση είναι απλή: Ναι μπορεί! 

Όσο έμενε ή μένει χωρίς βοήθεια ο θυρεοειδή αδένας, δεν παράγει τις απαραίτητες για τον οργανισμό ορμόνες. 

Όσο δεν παράγει ορμόνες, το σώμα περιορίζει την λειτουργία του στα πολύ βασικά: Να διατηρήσει σε ζωή τα βασικά όργανα του σώματος. 

Λειτουργίες όπως π.χ. η διαχείριση της ενέργειας μένουν αυτομάτως πίσω. 

Αν διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση αυτό μπορεί να χειροτερεύει μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο. 

Πως δηλαδή μπορεί να διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση; 

Όταν ο θυρεοειδή αδένας δεν μπορεί να παράγει τις βασικές ορμόνες, πρέπει να του τις δώσουμε εμείς. Αν εμείς δεν του δίνουμε το χάπι ορμόνης που χρειάζεται ή δεν λαμβάνει αρκετή ορμόνη την οποία χρειάζεται, θα συνεχίζει να υπολειτουργεί και κατά επέκταση ολόκληρος ο οργανισμός όπως και ο μεταβολισμός μας. 

Γι' αυτό και πρώτα από όλα θα πρέπει να επιτευχθεί η σωστή ορμονική ρύθμιση η οποία γίνεται με βάση τις αιματολογικές σου τιμές και τα συμπτώματα σου!

Ποια είναι η ιδανική διατροφή για να χάσω κιλά;

Εδώ ίσως να σε βοηθήσει καλύτερα η απάντηση ειδικού. 

Δες το βίντεο της διατροφολόγου μου εδώ: 





Είτε έχουμε θέμα με το σωματικό βάρος, είτε όχι η υγιεινή διατροφή είναι άκρως σημαντική σε άτομα με αυτοάνοσο νόσημα. 

Τι σημαίνει υγιεινή διατροφή; 

Και εδώ ίσως είναι καλύτερο να λάβεις την απάντηση ειδικού. Δες το βίντεο αυτό: 




Ελπίζω να σου φάνηκαν χρήσιμη η σημερινή μου ανάρτηση. 

Θα χαρώ να μου σχολιάσεις και να κοινοποιήσεις την ανάρτηση μου. 

Σας εύχομαι υγεία! 

Με αγάπη το hashimotaki σας


Ανθή (Anny) Αντωνίου 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου